Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.
Bij CAN Advies B.V. streven we voortdurend naar verbetering van onze dienstverlening. We hechten veel waarde aan uw feedback, want uw mening is essentieel voor ons. Mocht u niet tevreden zijn over onze diensten, dan horen we dat graag van u.
Een klacht wordt bij ons beschouwd als een uiting van ontevredenheid over onze dienstverlening of over een van onze medewerkers.
Hoe behandelen wij uw melding? Uw feedback voorziet ons van waardevolle informatie over de kwaliteit van onze diensten. Daarom wordt bij elke melding intern gekeken naar mogelijke verbeterpunten. Op die manier kunnen we veranderingen doorvoeren om onze dienstverlening te verbeteren en herhaling van klachten te voorkomen.
Indien u niet tevreden bent met de kwaliteit van onze dienstverlening, kunt u ons een bericht sturen, zowel per e-mail als per post. Onze contactgegevens vindt u op de website en de tweede pagina van dit document.
2.1 Hoe verloopt de behandeling van uw klacht?
2.2 Voorwaarden
Om uw klacht zo goed mogelijk te kunnen beoordelen, vragen wij u rekening te houden met de volgende voorwaarden:
2.3 Wanneer wordt uw klacht niet behandeld?
Wij kunnen uw klacht niet in behandeling nemen als:
2.4 Hoe kunt u contact met ons opnemen?
Wij ontvangen uw klacht bij voorkeur per e-mail op info@canadvies.nl U kunt uw klacht ook per post sturen naar:
CAN Advies B.V. B.V.
St.-Jacobsstraat 125
3511 BP Utrecht
2.5 Hebben wij uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, heeft u het recht om binnen 3 maanden na ontvangst van ons standpunt een klacht in te dienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Instructies hiervoor vindt u op hun website: www.Kifid.nl.
Mocht tijdens de behandeling van uw klacht blijken dat deze kan leiden tot aansprakelijkheidsstelling, dan wordt de beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar hier direct van op de hoogte gesteld. Verdere stappen en communicatie zullen dan alleen plaatsvinden in overleg met de beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar
Tel: 06-50874717
Mail: info@canadvies.nl
CAN Advies B.V. kan je te woord staan in het Nederlands, Engels, Spaans en Turks
Ma t/m vr
10:00 - 18:00
Afspraken op kantoor alleen mét afspraak.
Gecheckt door advieskeuze.nl